Onze werkwijze: van strategie tot promotie en uitvoering

We maken van elke activiteit een doorslaand succes.

In 6 stappen naar effectieve promotie van uw winkelcentrum

Succesvolle winkelcentrum promotie vergt een integrale aanpak. Door jarenlange ervaring en samenwerkingen bieden we de succesformule passend bij uw winkelcentrum, doelgroep en budget. Zo werken we nauw samen met het bestuur en centrummanagement en verzorgen we promotieplannen met leuke acties, bijzondere activiteiten en doeltreffende marketing. We nemen al uw zorgen uit handen, met voor u als voordeel; een perfecte uitvoering met één aanspreekpunt.

We hanteren 6 stappen om effectieve promotie van uw winkelcentrum te realiseren. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Het begint allemaal met de kennismaking, een goed gesprek en lekker bakje koffie.

Het centrum, de winkeliers, het winkelend publiek, de strategie en doelen: we willen er alles over weten! Met gerichte vragen halen we de benodigde informatie boven tafel en bepalen we waar de winkelcentrum promotie aan moet voldoen om een succes te worden.

Dankzij deze informatie kunnen we samen met u de juiste vertaling maken naar de het gewenste jaarplan. Een kennismakingsgesprek is altijd geheel vrijblijvend. Als we samen mogelijkheden zien om verder te gaan, starten wij met ons onderzoek en ontwikkeling van het jaarplan.

Onderzoek is de fundering voor een gedegen promotieplan.

Keuzes maken voor acties en activiteiten specifiek voor uw doelgroepen wordt gedaan op o.a. gevoel, marktkennis en ervaring. Een deel van de informatie komt voort uit uitgebreid onderzoek. Onderzoek naar de concurrentiepositie van het winkelcentrum, de demografische gegevens van de doelgroep, de eisen en wensen van de doelgroep of onderzoek naar het online gedrag van de doelgroep.

Met de informatie uit het kennismakingsgesprek en de analyse van de digitale kanalen van het winkelcentrum, werken we de doelstellingen, kernwaarden en de visie van het winkelcentrum in kaart. Dit onderzoek is dé fundering voor het jaarplan. Vanuit het onderzoek trekken we conclusies en deze vormen de basis voor de strategie die past bij uw winkelcentrum.

Het gehele jaar voorzien van activiteiten en acties.

Na de kennismaking en het onderzoek hebben we genoeg informatie verzameld om een jaarplan op te stellen. Met een jaarplan kunnen wij uw winkelcentrum het hele jaar door voorzien van acties en evenementen die uw winkelcentrum op de kaart zetten. In het jaarplan geven wij een overzicht van de acties en evenementen die we gedurende het jaar zullen organiseren.

In een winkelcentrum promotie jaarplan houden we rekening met feestdagen zoals Pasen, Kerstmis en Sinterklaas. Daarnaast maken we graag een programma op maat rondom diverse themadagen zoals Valentijnsdag, Moederdag, Pasen of Kerst maar ook evenementen als een Shopping Night, Modeshow of Seizoensfair.

Afhankelijk van de jaarbudgetten verzorgen we een plan wat past bij jullie winkelcentrum. Voor elk budget is er iets te bedenken, dus ook voor uw winkelcentrum! We kijken naar wat het meeste impact zal hebben binnen het gestelde budget en maken op basis daarvan keuzes.

Een jaarplan verzekert u van een jaar lang onvergetelijke evenementen, die nieuwe bezoekers aantrekken en de omzet in uw winkelcentrum zullen verhogen. Wij verzorgen het plan in samenwerking met het centrummanagement en het bestuur.

Met uw feedback werken we samen naar een optimaal resultaat.

Wij streven naar perfectie en vinden feedback daarom ontzettend belangrijk. Vandaar dat wij het jaarplan altijd met u doornemen zodat u kunt beoordelen of alles naar wens is verwerkt.

Heeft u opmerkingen of mist u bepaalde zaken? Wij passen het plan aan op basis van uw feedback zodat deze volledig aansluit op uw wensen. Op deze manier halen we het optimale uit het jaarplan.

Presentatie van de plannen

voor het aankomende jaar

In de laatste fase is het plan helemaal af. Wij komen het plan dan ook graag aan u en/of andere bestuursleden en winkeliers presenteren.

Op deze manier is iedereen op de hoogte van de plannen van het aankomende jaar en kunnen we gezamenlijk werken aan hetzelfde doel en aan dezelfde ambitie.

Iedereen klaar?

We gaan van start!

Natuurlijk stonden we al vanaf het begin af aan te springen om voor u aan de slag te gaan, maar na het formele akkoord zijn we er helemaal klaar voor!

We beginnen met het opstarten van alle werkzaamheden en binnen no-time staat het eerste evenement alweer voor de deur. Hierin is ons doel om jullie volledig te ontzorgen.

Op naar een mooie samenwerking!

We create smiles

Promo Extended is hét evenementenbureau voor winkelcentra en winkelgebieden. Ons doel? Dat elke bezoeker met een grote lach op hun gezicht weggaat en wilt blijven terug komen. Daarnaast ook dat u als winkelier lacht omdat u ziet en merkt dat het werkt!

  • Specialist in winkelcentrum promotie sinds 2010;
  • Persoonlijk betrokken;
  • Op maat gemaakte concepten;
  • We zetten altijd een stap extra.

Spreekt onze aanpak u aan? Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek!

We laten u graag verrassen met de vele mogelijkheden voor uw winkelcentrum.